Datoerne for Valby Kulturdages 25 års fødselsdag i 2021 ligger fast
Hvordan vi kan holde Valby Kulturdage i 2021 kan ingen vide endnu – men hvornår har vi netop vedtaget: Fredag den 3. og lørdag den 4. september inviterer vi Valby til fest for 25. gang.
Midt i en pandemi med et forsamlingsforbud på 100 personer lykkedes det i 2020 at gennemføre en slags kulturdage. – det betød dog, at vi skulle sprede de besøgende i stedet for at samle dem, hvilket var en meget uvant øvelse.
Vi gennemførte alligevel, for at puste til håbet om bedre tider – og de er forhåbentlig på vej på den anden side af sommerferien.
Vi håber derfor, at Valby Kulturdages 25 års jubilæum fredag den 3. og lørdag den 4. september 2021 kan ligne sig selv lidt mere.
Kun datoerne ligger fast
Vi er endnu ikke begyndt på planlægningen af indholdet, og det er heller ikke muligt endnu at melde sig til. I februar nedsætter vi en arbejdsgruppe, og derefter begynder vi at melde ud efterhånden som arbejdet skrider frem.
Så start med at sætte kryds i datoerne!
Som Valbyborger vil jeg elske at spille til det kommed jubilæum. Mit orkester The KutiMangoes har rejst i hele verden og har netop vundet vores tredie Danish Music Award.
Sig endelig til hvis det har interesse. Se også MichaelBlicher.dk
Mvh Michael
Hej Michael,
Mange tak for din henvendelse. Vi er som skrevet ikke i gang med planlægningen endnu, vi skal have nedsat styregruppen først.
Med venlig hilsen Katrine, sekretariatet
I 25 år har Stemmer sitret under kulturdagene. Men hvem startede denne event, hvem holdt faklen højt og hvem er de næste til at bære den videre? Tænker at en podcast eller en lyttetur vil give mulighed for at give fornyet liv til de stemmer fra før og nu… som de i fremtiden kan glædes over. Som storyteller og indtaler lægger jeg gerne stemme til. Netværket er behjælpelig med lyd og teknik. Et lille tanke frø som måske kan vokse ? Hilsen Laura Kamis Wrang http://www.2in1voices.dk
Hej Kamis,
Det er en rigtig spændende idé. Vi nedsætter styregruppen i februar måned, og kan derefter gå videre med planlægningen.
Katrine, sekretariatet